Farmasi resmi web sitesi değildir Farmasi üye ol = http://www.farmasiint.com/default?RefGuid=71478b23-bfbc-4de7-96ca-e366560b1c80 Hem saglikli hem helal ve kaliteli urunler icin, ek iş imkanı için, farmasi kayıt için kısacası kadına dair herşey icin

Dondurma tarifi

Selamün aleyküm arkadaşlar bugün sizlere her hazır dondurmada bile bulamayacağınız lezzette bir dondurma tarifi hazirladim. Tek kelimeyle müthiş.. Tamamen kendi tarifim olan bu dondurmayı denemenizi mutlaka tavsiye ederim.buzluktan çıkarıp karıştırma derdi yok ve kristalleşme buzlanma derdi de yok.. İçiniz rahat midemize bayram olsun hadi geçelim tarife Önce vanilyalı hazırlayıp çilek ve kayisiliyi bu karışımdan paylaştırmak hazırladım. Yani size bir değil 3 tarif bı arada !!!
 Malzemeler
1 tatlı kaşığı bal
1 litre süt ve 1 su bardağı şekerle yapılmış 200 Gr link Süt reçeli
1 paket vanilya
1 yumurta sarısı
 1 tatlı kaşığı niÅŸasta
 Yarım paket 100 ml krema
 Yapılışı;
Krema ve yumurta sarısı ayrı bı kapta güzelce 5 dk kadar çırpılır Diğer malzemeler blender ile çekilir ve iki karışım da birbirine karıştırılıp çırpılır. Ben üçtebirini çilekli yaptım Bunun için 5-6 çilek bir çay kaşığı şeker ile püre yapip diğerine ekledim Bu arada kayisili bana biraz ekşili geldi ama severseniz aynı şekilde onu da karıştırabilirsiniz bu şekilde istediğiniz meyveyle ya da damla çikolatayla yapabilirsiniz afiyet şifa olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

@templatesyard