Farmasi resmi web sitesi değildir Farmasi üye ol = http://www.farmasiint.com/default?RefGuid=71478b23-bfbc-4de7-96ca-e366560b1c80 Hem saglikli hem helal ve kaliteli urunler icin, ek iş imkanı için, farmasi kayıt için kısacası kadına dair herşey icin

Çocuk istismarı

Selamün aleyküm mümin(e) kardeşlerim. Öyle bir zamandayız ki duayla konuşmaya başlayıp duayla bitirmeliyiz. Sığınağımız yalnızca Allah. Simdiye kadar helak olan kavimler hangi suçlardan helak olduysa tamamı ve fazlası aşikar şekilde işlenmekte o nedenle imanimiza daha sıkı sarılmalı göz.   Konuya nasıl başlayacağımı bilmiyorum.
 Instagram'da şu gonderiyi paylaşmiştim"İnsan nasıl mı hayvandan aşağı olur; bir meleğin kanatlarını kirarsa diyeceğim de yine yetinmezler, kalbini kırarlar elini kolunu kirarlar, neyi varsa alırlar elinden; gulen gozlerini, şen kahkahalarını, iyi niyetlerini,pembe düşlerini... Kim kime niçin ne yapmış okumaya gücüm yetmezken yazmamı beklemeyin benden,
Hastalik Değil bu masumlaştirmayin, kılıf bulmayin azgınlık, sapkınlık.. alıp götürdükleri cehennemden başka kılıfa sığmaz
Ey sapkın toplum Lut kavmini yerin dibine geçiren Rabbim sizi başıboş mu bırakır sanıyorsunuz!!! Evlatlarımıza hergun 5 vakit dua ediyorsam size de bı o kadar beddua ediyorum *Resim İslam'la ilişkilendirilemez ama masumların resmini koyamadim kimseye baktirmaya bile kıyamadım"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

@templatesyard