Farmasi resmi web sitesi değildir Farmasi üye ol = http://www.farmasiint.com/default?RefGuid=71478b23-bfbc-4de7-96ca-e366560b1c80 Hem saglikli hem helal ve kaliteli urunler icin, ek iş imkanı için, farmasi kayıt için kısacası kadına dair herşey icin

Vita yağ tarifi (sade yağ)

Vita yağı (sade yağ) tarifi

Vita yağı (sade yağ) tarifi

Selamün aleyküm arkadaşlar;

Özellikle Osmanlı'da çokça kullanılırmış bu yağ turu .Tereyağının içinde hem protein hem süt içeriği haliyle su da bulunmakta. Margarin için de aynı şekilde. Ayrıca onu daha iyi ( sağlıklı ) hale getirmenin hiç bı yolu yok zannimca. O yüzden de hayatımızda aslında hiç olmaması gerekir bence. Yakında onun için de bir alternatif paylaşmayı düşünüyorum 😶. Aslında asıl Vita yağ dedikleri o tarif olacak. Bu yağla Sarıyer böreği, baklava, kurabiye( hazır kurabiyelerin aslında püf noktası)  gibi tariflerinize açık ara fark atacak.

Ben 500 Gr tereyağını erittim biraz derin bı tencerede olursa daha rahat ayrışır. Ocağı çok açmayın ki yanmasın. Ben eriyince hafifçe karıştırıp üstündeki beyaz köpükleri olabildiğince almaya çalıştım.sonra hiç ellemeden iki dk kadar ateşle tuttum ve bir kaba dibindeki tortuyu karıştırmadan döktüm. 1 su bardağı kadar süt çiktı 😮 . Bunu buzlukta en az 8 ay kadar sağlayabilirsiniz. Oda sıcaklığında da tutabilirsiniz çünkü artık onu bozacak unsurlardan temizlenmiş durumda e afiyet olsun :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

@templatesyard