Farmasi resmi web sitesi değildir Farmasi üye ol = http://www.farmasiint.com/default?RefGuid=71478b23-bfbc-4de7-96ca-e366560b1c80 Hem saglikli hem helal ve kaliteli urunler icin, ek iş imkanı için, farmasi kayıt için kısacası kadına dair herşey icin

Eğlenerek öğrenelim

Kartondan Ev Yapımı

Boyama Evi

dıy kendin yap ev

Selamün aleyküm arkadaşlar;bugün oğlum için yaptığım karton evi paylaşmak istiyorum çocukları helal dairede büyütmek zordur. Eline tel verip keyfinize bakmazsiniz mesela, ya da fellik fellik gezerken çocuk bitap dusmez! Onun yerine tepenize çıkar,ilgi ister, evi dağıtır, yemek yapmanıza, temizliğinize herşeye anında yetişip müdahale eder :) Etsinler tabi var olsunlar hayırlı birer müslüman olsunlar biz de elimizden geleni yapmaya çalışalım onlar için inşallah.

ben bu evi yaparken buzdolabının kartonlar iyisi galiba kalın ve üçe katlanmış bir parti su sadece evin bir kenarına ekleme yaptım ve çatısına zimbayla farklı bir karton ekledim. On ve arka taraflara da ölcerek kestiğini kartonlar için zimbayla sabitledim ve evin çatısına, kapısına ve pencerelerine çizimler yaptim. Sağlam ve kullanışlı bir ev oldu. Çocuğunuzun yaşına göre boyamasını da yaptırabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

@templatesyard