Farmasi resmi web sitesi değildir Farmasi üye ol = http://www.farmasiint.com/default?RefGuid=71478b23-bfbc-4de7-96ca-e366560b1c80 Hem saglikli hem helal ve kaliteli urunler icin, ek iş imkanı için, farmasi kayıt için kısacası kadına dair herşey icin

Green mom mutfak temizliği

Green Mom

Mutfak Temizliği

Selamün aleyküm arkadaşlar;bugün size en çok beğendiğim ürünlerden Green Mom markasının Mutfak temizliği için olan spreyini anlatacağım. Videoda da göreceğiniz gibi lavabo içi sarılıklara sıktım ve 1 dk kadar bekledim hemencecik süngerler çıktılar.ayrıca tezgah önü cam beni en çok yoran ve endiselendiren yerlerdendi. İster istemez yag sıçrıyor ve camsille silseniz çıkmıyor yağçöz kullanmanız arındıramiyorsunuz. İşte bu ürüne tam da bu noktada aşık oldum. Pimapenler yağlı fayans ve duvar lekeleri de dahil yormadan tertemiz oluveriyor.hadi iyisin tuttum seni 'green mom Mutfak temizliği' :)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

@templatesyard